no-img
پروژه آنلاین انجام مقاله و انجام پایان نامه|نگارش پایان نامه|مقاله

شیوع شناسی اختلالات یادگیری افراد مردود شده در آزمون کتبی رانندگی | پروژه آنلاین انجام مقاله و انجام پایان نامه|نگارش پایان نامه|مقاله


پروژه آنلاین انجام مقاله و انجام پایان نامه|نگارش پایان نامه|مقاله
انجام پروژه

Untitled Document

ادامه مطلب

ZIP
شیوع شناسی اختلالات یادگیری افراد مردود شده در آزمون کتبی رانندگی
امتیاز 2.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۳, ۱۳۹۷

شیوع شناسی اختلالات یادگیری افراد مردود شده در آزمون کتبی رانندگی


چکیده
شیوع شناسی اختلالات یادگیری افرادی که در آزمون کتبی رانندگی مردود می شوند ، هدف اصلی این پژوهش بوده است. روش تحقیق، پیمایشی یا زمینه یابی و جامعه آماری شامل کلیه مردودشدگان آزمون کتبی رانندگی آموزشگاه¬های رانندگی شهر همدان بوده است، نمونه آماری۱۲۰ نفر و به صورت تصادفی ساده انتخاب شده اند، ابزار اصلی جهت جمع آوری اطلاعات ، پرسشنامه محقق ساخته ،الگو برداری شده از پرسشنامه اختلالات یادگیری مایکل باست است که پنج بعد ادراک شنیداری، زبان بیانی، جهت یابی ، هماهنگی حرکتی و رفتار شخصی– اجتماعی برای تجزیه و تحلیل داده¬ها از آزمون¬های آماری t تک¬گروهی، آزمون کلموگراف اسمیرونف و آزمون t گروه های مستقل استفاده شده است.نتایج بیانگر این است که در بین مردودین مکرر آزمون کتبی رانندگی اختلال یادگیری شیوع دارد و اختلال در هماهنگی حرکتی و ادراک شنیداری در بین آنان بیشتر از حد مورد انتظارات و میزان اختلال یادگیری زنان مردودی آزمون بیش از مردان است.



موضوعات :
روانشناسی

درباره نویسنده

cloner 209 نوشته در پروژه آنلاین انجام مقاله و انجام پایان نامه|نگارش پایان نامه|مقاله دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *