no-img
پروژه آنلاین انجام مقاله و انجام پایان نامه|نگارش پایان نامه|مقاله

کاربرد نگاه بازاریابی ارتباطی در نمایشگاههای b2bاز دیدگاه اجتماعی | پروژه آنلاین انجام مقاله و انجام پایان نامه|نگارش پایان نامه|مقاله


پروژه آنلاین انجام مقاله و انجام پایان نامه|نگارش پایان نامه|مقاله
انجام پروژه

Untitled Document

ادامه مطلب

ZIP
کاربرد نگاه بازاریابی ارتباطی در نمایشگاههای b2bاز دیدگاه اجتماعی
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
zip
بهمن ۱۳, ۱۳۹۷

کاربرد نگاه بازاریابی ارتباطی در نمایشگاههای b2bاز دیدگاه اجتماعی


امروزه شرکتها علاوه بر تدوین استراتژی هایی برای جذب مشتریان جدید و انجام معامله با آنها درصدد برآمده اند تا مشتریان کنونی را نیز حفظ کنند و رابطه ای دائمی با آنها به وجود آورند. بعبارتی بهتر، آنها دریافته‌اند که از دست دادن یک مشتری چیزی بیشتر از دست دادن یک قلم فروش است و آن به معنی از دست دادن کل جریان خرید هایی است که مشتری می توانست در طول زندگی خود یا دوره زمانی که خریدار محصولات شرکت بود، انجام دهد. بعبارتی شرکتها به دنبال کسب ارزش دوره عمر مشتریان خود هستند.
این تحقیق مفهوم مراحل رویدادهای اجتماعی را با تمرکز بر مراحل تبادل ارتباطی پیشنهادمی دهد. زیرا طرفین پس از اینکه یک سری از تعاملات کامل انجام شدند، اقدام به ارزیابی های اساسی یکدیگر می کنندو انتظارات تعامل در آینده در آن صورت می گیرد که از اهمیت ویژهای برخوردار است. زیرا نمی تواند بر نوع رفتاری که فروشنده و خریدار از خود نشان می دهند تآثیر گذار باشد.



موضوعات :
بازاریابی

درباره نویسنده

cloner 209 نوشته در پروژه آنلاین انجام مقاله و انجام پایان نامه|نگارش پایان نامه|مقاله دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *