no-img
خرید مقاله | انجام مقاله|انجام پایان نامه|چاپ مقاله|اکسپت| پروژه آنلاین|انجام مقاله در تهران

کاربرد نگاه بازاریابی ارتباطی در نمایشگاههای b2bاز دیدگاه اجتماعی | خرید مقاله | انجام مقاله|انجام پایان نامه|چاپ مقاله|اکسپت| پروژه آنلاین|انجام مقاله در تهران


خرید مقاله | انجام مقاله|انجام پایان نامه|چاپ مقاله|اکسپت| پروژه آنلاین|انجام مقاله در تهران
انجام مقاله | چاپ مقاله | خرید مقاله | اکسپت | 02166435682
انجام پروژه

adsads
Untitled Document Screen Resolution Statistics

ادامه مطلب

ZIP
کاربرد نگاه بازاریابی ارتباطی در نمایشگاههای b2bاز دیدگاه اجتماعی
zip
بهمن ۱۳, ۱۳۹۷

کاربرد نگاه بازاریابی ارتباطی در نمایشگاههای b2bاز دیدگاه اجتماعی


امروزه شرکتها علاوه بر تدوین استراتژی هایی برای جذب مشتریان جدید و انجام معامله با آنها درصدد برآمده اند تا مشتریان کنونی را نیز حفظ کنند و رابطه ای دائمی با آنها به وجود آورند. بعبارتی بهتر، آنها دریافته‌اند که از دست دادن یک مشتری چیزی بیشتر از دست دادن یک قلم فروش است و آن به معنی از دست دادن کل جریان خرید هایی است که مشتری می توانست در طول زندگی خود یا دوره زمانی که خریدار محصولات شرکت بود، انجام دهد. بعبارتی شرکتها به دنبال کسب ارزش دوره عمر مشتریان خود هستند.
این تحقیق مفهوم مراحل رویدادهای اجتماعی را با تمرکز بر مراحل تبادل ارتباطی پیشنهادمی دهد. زیرا طرفین پس از اینکه یک سری از تعاملات کامل انجام شدند، اقدام به ارزیابی های اساسی یکدیگر می کنندو انتظارات تعامل در آینده در آن صورت می گیرد که از اهمیت ویژهای برخوردار است. زیرا نمی تواند بر نوع رفتاری که فروشنده و خریدار از خود نشان می دهند تآثیر گذار باشد.



موضوعات :
بازاریابی
ads

درباره نویسنده

cloner 204 نوشته در خرید مقاله | انجام مقاله|انجام پایان نامه|چاپ مقاله|اکسپت| پروژه آنلاین|انجام مقاله در تهران دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *