no-img
خرید مقاله | انجام مقاله|انجام پایان نامه|چاپ مقاله|اکسپت| پروژه آنلاین|انجام مقاله در تهران

کاربرد نگاه بازاریابی ارتباطی در نمایشگاههای b2b از دیدگاه اجتماعی | خرید مقاله | انجام مقاله|انجام پایان نامه|چاپ مقاله|اکسپت| پروژه آنلاین|انجام مقاله در تهران


خرید مقاله | انجام مقاله|انجام پایان نامه|چاپ مقاله|اکسپت| پروژه آنلاین|انجام مقاله در تهران
مشاوره انجام مقاله | چاپ مقاله | خرید مقاله | اکسپت | 02166435682
انجام پروژه

adsads
Untitled Document Screen Resolution Statistics

ادامه مطلب

ZIP
کاربرد نگاه بازاریابی ارتباطی در نمایشگاههای b2b از دیدگاه اجتماعی
zip
بهمن ۳, ۱۳۹۷

کاربرد نگاه بازاریابی ارتباطی در نمایشگاههای b2b از دیدگاه اجتماعی


چکیده
هدف اصلی از این پژوهش درک خریدار و فروشنده از تعاملات در زمینه نمایشگاه ،ارزیابی تاثیر کیفیت ارتباطات بر انتظار تعامل در آینده است. که یک مدل تحقیقاتی با توجیه اساسی است که قسمت(به عنوان مثال:تبادل اجتماعی و تبادل اطلاعات)در محیط نمایشگاههای B2B کاتالیزور مهم برای کیفیت ارتباطات و توسعه آن هستند. این پژوهش یک مطالعه تجربی است که برای تست مدل تئوریکال انجام شده است. پیشینه تحقیق برای شروع در نمایشگاه تجارت بین المللی کشور پرتغال جمع آوری شده، که اطلاعات در مورد تعاملات بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان نشان می دهدو نشان می دهد که تعاملات در تجارت B2B اهمیت دارد زیرا می تواند بر نوع رفتار ی که خریدار و فروشنده از خود نشان می دهند تاثیر گذار باشد. زیرا طرفین پس از تعاملات و تجزیه و تحلیل یکدیگر تصمیم به ارزیابی های اساسی می گیرند. در نمایشگاههای B2B معمولا شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان طبیعتا تمایل بیشتری به تعاملات ارتباطی، اعتماد، رضایتمندی و فرصت ایجاد منافع جدید با شرکت در این گونه رخدادها را افزایش می دهد.



موضوعات :
روانشناسی
ads

درباره نویسنده

cloner 205 نوشته در خرید مقاله | انجام مقاله|انجام پایان نامه|چاپ مقاله|اکسپت| پروژه آنلاین|انجام مقاله در تهران دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *