no-img

خرید مقاله | انجام مقاله|چاپ مقاله|اکسپت| پروژه آنلاین|انجام مقاله در تهران
انجام مقاله | چاپ مقاله | خرید مقاله | اکسپت | 02166435682
انجام پروژه

adsads
Untitled Document Screen Resolution Statistics

ادامه مطلب

ZIP
دانلود مقاله۱ارائه مدلی برای بازاریابی مستقیم در تجارت الکترونیکی ۲مبتنی بر بخش‏بندی بازار
امتیاز 3.13 ( 16 رای )
zip
اسفند ۱۳, ۱۳۹۶
50,000 ریال
50,000 ریال – خرید

دانلود مقاله۱ارائه مدلی برای بازاریابی مستقیم در تجارت الکترونیکی ۲مبتنی بر بخش‏بندی بازار


 دانلود مقاله۱ارائه مدلی برای بازاریابی مستقیم در تجارت الکترونیکی ۲مبتنی بر بخش‏بندی بازار

چکیده:

خرده‏فروشان الکترونیکی، وبگاه‏هایی هستند که محصولات را از تولیدکنندگان دریافت و به صورت مستقیم به مصرف‏کنندگان می‌فروشند. شناسایی کالاهایی که احتمال بیشتری دارند توسط مشتریان خریداری شود برای خرده‏فروشان الکترونیکی اهمیت فراوانی دارد. در این تحقیق سعی شده است الگوهای سفارشات مشتریان در  وبگاه‏های تجارت الکترونیکی با استفاده از ابزارهای داده کاوی درک شوند. در این مقاله داده‏های سفارشات مشتریان یک وبگاه خرده‏فروشی الکترونیکی، جمع‏آوری و پردازش شده و میزان وفاداری مشتریان محاسبه می‏شود. سپس مشتریان براساس اقلامی که سفارش داده‌اند، خوشه‌بندی شده‌ و ویژگی‌های مهم سفارشات با استفاده از الگوریتم بهینه‏سازی جنگل  شناسایی می‏شوند. در ادامه الگوهای خرید هر خوشه با استفاده از قواعد تلازمی ، استخراج می‏شوند. برای پیش‌بینی رفتار مشتریان در آینده، برای هر الگو یک درخت تصمیم ایجاد می‏کنیم تا شرایطی که خرده‌فروشان طبق آن الگو سفارش می‌دهند مشخص شوند. سرانجام از طریق بازاریابی مستقیم و بر اساس الگوهای کشف شده، بسته‌های پیشنهادی کالاها به رایانامه مشتریان ارسال می‏شوند.

کلمات کلیدی:  داده‏کاوی، الگوریتم بهینه‏سازی جنگل، بخش‌بندی بازار، بازاریابی مستقیم



ads

درباره نویسنده

cloner 100 نوشته در خرید مقاله | انجام مقاله|چاپ مقاله|اکسپت| پروژه آنلاین|انجام مقاله در تهران دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *